Przewodniczący Jury konkursu Kreatura 2016<br><br>Józek Dutkiewicz

Przewodniczący Jury konkursu Kreatura 2016

Józek Dutkiewicz
dyrektor kreatywny grupy S/F
Absolwent animacji na ASP w Krakowie. Obecnie dyrektor kreatywny grupy S/F specjalizującej się w nowej, interaktywnej komunikacji. Wcześniej był m.in. grafikiem w magazynie, dyrektorem działu postprodukcji i art directorem w wielu agencjach reklamowych: DMBB, TBWA, DDB. Zdobywca licznych nagród na konkursach reklamowych krajowych i zagranicznych. O sobie mówi, że jest przede wszystkim praktykiem reklamy. Pasjonat rowerów, filmów SF i horrorów (niekoniecznie tych reklamowych...).


Tomasz Bartnik

Tomasz Bartnik
partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven
Na co dzień zarządza działem strategii i nadzoruje go oraz zajmuje się merytorycznym rozwojem pracowni. Strategią zajmuje się od kilkunastu lat.  Poprzednio piastował stanowisko chief strategic officera Grupy Saatchi & Saatchi w Polsce. Pracował też w Corporate Profiles Consulting i Stratosferze. Tworzył działy strategii Saatchi & Saatchi oraz PZL i współzarządzał nimi. Publikuje, wykłada, bywa członkiem jury różnorodnych konkursów branżowych (np. Effie czy Innovation Award). Interesują go strategie marek w kategoriach wysoce konkurencyjnych, strategie portfelowe i nowoczesne metody planowania komunikacji reklamowej i budowania całościowego doświadczenia konsumenckiego z marką. Nie jeździ na rowerze, nie chadza na spacery, nie biega.


Dorota Bubka

Dorota Bubka
creative group head w Artegence
Głowę ma w Warszawie, serce w Krakowie. Od 6 lat jest związana z Artegence. Autorka prac docenianych na KTR, Mixx/Innovation Awards, Kreatura, IAB Creative Showcase, Effie i Golden Drum. Zwyciężczyni Creative Mobile, finalistka Young Creatives. Jurorka KTR Digital i YC Planners. Pracowała dla takich klientów jak Polkomtel, mBank, Reckitt Benckiser, Alior Bank, Play, EFL, Sage, Bayer, Amnesty International.


Izabela Głodek

Izabela Głodek
group brand director Żywiec and Cider Grupa Żywiec
Od 18 lat tworzy wartość marek. Początkowo związana z badaniami rynkowymi w agencji Nielsen. Następnie w Pernod Ricard odpowiedzialna za stworzenie współczesnej architektury, relaunch i rozwój marki Wyborowa na rynkach międzynarodowych. Od ponad 5 lat związana z marketingiem Grupy Żywiec, gdzie odpowiada za flagową markę firmy - Żywiec. Z dumą dopisuje kolejne strony w prawie 160-letniej historii tej marki m.in. proces rewitalizacji czy wprowadzenie na rynek piw gatunkowych pod parasolem Żywca. W ramach strategii sponsoringowej, odpowiada za jedno z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń muzycznych w Polsce – trasę koncertową Żywiec Męskie Granie. Wraz ze swoim zespołem kilkukrotnie zdobywała Effie oraz nagrody digitalowe Mixx Awards. W ramach Grupy Żywiec odpowiadała również za innowacje m.in. w nowej kategorii cydrów. Absolwentka wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej.


Arkadiusz Gwizdek

Arkadiusz Gwizdek
dyrektor marketingu, Škoda Auto
Wcześniej przez 4 lata pracował jako dyrektor marketingu Grupy Amica. Odpowiadał za działania marketingowe poszczególnych marek (Amica, Hansa, Gram) oraz całej grupy Amica, zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Pod jego kierownictwem marka Amica została repozycjonowana - przeszła zmianę wizerunku oraz konsekwentnie umocniła swą pozycję na rynku jako lider branży AGD, realizując długookresową strategię komunikacji. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, z którym współpracuje do dziś. Zanim trafił do grupy Amica, doświadczenie zdobywał m.in. w: Mars Polska, Morliny, Hochland Polska. Jest współtwórcą sukcesu takich marek jak Hochland, Almette czy Valbon oraz laureatem nagród w konkursie efektywności reklamy Effie, a w bieżącym roku również przewodniczącyjm grupy urorskiej Effie.  „Konik zawodowy” – komunikacja wizualna oraz wpływ komunikacji na zachowania konsumenckie. Wierzy, że sukces to odpowiednia proporcja ciężkiej pracy oraz aktywnego odpoczynku, dlatego w wolnych chwilach podróżuje po Ameryce Południowej i gra na gitarze basowej.


Wiktor Klatkowski

Wiktor Klatkowski
international brand manager w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
Obecnie international brand manager w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego. Od blisko 20 lat w branży komunikacji marketingowej. Wcześniej w Zelmer PRO Sp. z o.o. (regional marketing communication manager dla marek Zelmer, Ufesa, Pitsos, Profilo i Constructa), TVP SA i w sieciowych agencjach reklamowych: Leo Burnett, JWT, Havas, Grey. Koordynował kampanie reklamowe dla takich klientów jak: PKN Orlen, Samsung, Shell, Pfizer, Johnson & Johnson, Mondelez, Intel, Nestlé. Członek Klubu Strategów Marketingu.


Maciej Maciejewski

Maciej Maciejewski
executive creative director, partner at MEC Wavemaker PL
Stoi na czele MEC Wavemaker PL, agencji content marketingu będącej częścią MEC Polska. W branży ponad 10 lat, związany wcześniej z agencjami MRM Worldwide i DDB Warszawa. Współtwórca strategii marketingowych i kampanii reklamowych nagradzanych wielokrotnie za kreację i efektywność. Wspólnie z zespołem realizował projekty dla takich marek jak Nescafe, LG, Mercedes-Benz czy Avon. Autor wielu publikacji, juror i prelegent wydarzeń branży marketingowej.


Arek Marszałek

Arek Marszałek
head of agency relations Google Poland
Od 2013 agency head w Google Poland. Ponad 22 lata doświadczenia na polskim rynku mediowym: przygodę z mediami rozpoczął w 1994 r. i spędził pierwszych 9 lat w domach mediowych. W 2004 r. założył pierwszą lokalną firmę audytu mediowego, która w 2005 dołączyła do brytyjskiej sieci Media Audits Ltd., a ostatecznie w efekcie globalnej akwizycji została przekształcona w Accenture Marketing Sciences. W swoim bogatym doświadczeniu dwukrotnie pracował po stronie klienta (Idea, a następnie TP/Orange), gdzie odpowiadał za komunikację marek na polskim rynku.


www.orlen.pl
www.lotto.pl
www.pro4media.com.pl/ www.getresponse.pl
www.horizont.net/ www.foodservice24.pl
MMPONLINE MMP24