Przewodniczący Jury konkursu Kreatura 2017<br><br>Jacek Jurek

Przewodniczący Jury konkursu Kreatura 2017

Jacek Jurek
dyrektor kreatywny w Just
Poznaniak z urodzenia. Studia: film eksperymentalny, grafika i typografia na HfBK w Hamburgu. Działający w branży reklamowej od lat osiemdziesiątych. Pamięta jak w agencjach, w których pracował chodziło się po litery do zecera. Prowadzi Just jako dyrektor kreatywny od 1993 roku.


Jarek Boliński

Jarek Boliński
producent, współzałożyciel studia produkcyjnego Propeller Film 
Absolwent produkcji filmowej na WRiTV w Katowicach. Od ponad 20 lat pracuje w mediach, od 10 lat współtworzy produkcje i spoty dla największych marek w ramach Propeller Film. Był także odpowiedzialny za zaangażowanie aktorów i realizację kampanii reklamowych z udziałem takich gwiazd jak Kevin Spacey (dla Banku Zachodniego WBK) oraz Penelope Cruz (dla marki Karmi).


Beata Dziwulska

Beata Dziwulska
senior digital & social media coordinator w Nestlé Polska SA
Na co dzień odpowiada za koordynację działań digital i social media dla Nestlé Polska, w tym wyznaczanie nowych trendów, wprowadzanie nowych standardów, zakup mediów, wsparcie działów marketingu w procesie tworzenia oraz wdrożenia efektywnych i najlepszych jakościowo kampanii digital. Doświadczony i certyfikowany menedżer ds. mediów cyfrowych z wiedzą i praktyką w budowaniu marek. Ponad 14 lat doświadczenia w obszarze marketingu, w tym w działaniach cyfrowych potwierdzonymi skutecznymi i świetnie zrealizowanymi projektami i kampaniami. Skuteczny menedżer, nastawiony na wyniki, kreatywny, zaangażowany, świetnie zorganizowany. Działa w zespole i indywidualnie, przy czym ma umiejętność budowania długotrwałych relacji, chętnie służy pomocą, wsparciem i wiedzą.


Filip Grześkowiak

Filip Grześkowiak
creative director w GoldenSubmarine
Od blisko 3 lat stoi na czele działu kreacji w GoldenSubmarine w Poznaniu. W branży od ponad 13 lat. Wcześniejsze doświadczenie z ATL i BTL stara się skutecznie łączyć ze światem digital i online. Autor, współtwórca, mózg i usta wielu kampanii reklamowych nagradzanych zarówno za efektywność, jak i kreację. Współtworzył kampanie i akcje dla marek takich jak: Allegro, Crunchips, Nivea, Skoda czy Specjal. Prywatnie jest leworęcznym realistą.


Karina Jakóbiak-Kapusta

Karina Jakóbiak-Kapusta
communication deputy director w Polkomtel
Ekspert marketingowy z ponad 16-letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej. Od 2010 r. związana z Grupą Cyfrowy Polsat. Od 2014 r. pracuje w Cyfrowym Polsacie i w Polkomtelu, stojąc na czele zespołów odpowiadających za strategię komunikacji, zakup mediów, social media, trade marketing i marketing partnerski dla marek Plus, Plush, Cyfrowy Polsat i ipla. W 2014 r. wraz z zespołem z sukcesem wprowadziła nową markę prepaidową PLUSH oraz nową platformę komunikacyjną Grupy – smartDOM nagrodzoną w 2015 r. srebrnym EFFIE. Natomiast w 2016 r. wraz z zespołem opracowała i wprowadziła nowa platformę komunikacyjną dla Plusa z udziałem Szymona Majewskiego. Wcześniej przez 9 lat pracowała w PTK Centertel/Orange – początkowo dla Idei, kreując nowe produkty i budując ich komunikację, a następnie odpowiadając za oferty prepaid i Mix.


Wojtek Łebski

Wojtek Łebski
były art director, były copywriter, aktualny dyrektor kreatywny Syzygy Warsaw
Ponad dekada doświadczeń na wszystkich liniach reklamowego frontu. Internetowy rodowód i doświadczenie ATL łączył, tworząc zintegrowane kampanie dla największych marek w Polsce. Jego prace nieraz wygrywały i nieraz przegrywały w najważniejszych konkursach reklamowych w Polsce i na świecie. Uważa, że najważniejsza powinność reklamy to poruszyć odbiorcę i takich prac będzie wypatrywał w tegorocznej edycji Kreatur.


Aleksandra Marchocka

Aleksandra Marchocka
creative director w agencji Peppermint
Absolwentka Europejskiej Akademii Sztuk w Warszawie, gdzie była podopieczną Wiktora Zina i Franciszka Starowieyskiego. Z Peppermint związana od 2013. Jako Creative Director odpowiada za pracownię graficzną agencji. Pod jej opieką znajdują się takie marki jak: Zortrax, Sodexo, Segro, Bank Zachodni WBK, Nowy Adres. Zanim trafiła do Peppermint pracowała na stanowisku Art Director w agencji Netizens i jako freelancerka tworząca ilustracje, a także grafiki do gier i na potrzeby mobile. Na swoim koncie ma nagrody zdobyte w konkursach kreatywnych m.in.: Kreaturę i Golden Drum Poster Award.W 2017 roku znalazła się również w gronie jurorów w kategorii „Ilustracje” w ramach Konkursu Twórców Reklamy. Także w tym roku była prelegentką na Moldova Design Weekend. Po pracy Aleksandra zajmuje się ilustracją – groteskową, erotyczną i makabryczną. Inspiruje ją świat baśni, słodki i brutalny, a także klasyczne pin-up girls. Jest częścią kolektywu artystów grafików Goverdose. Jej digitalowe prace funkcjonują nie tylko w internecie, ale pojawiają się również na wystawach w kraju i za granicą. Wśród nich między innymi: Illustrated Sydney – THINK Education Ultimo Campus w Sydney 2015, 30 lat Studia Ghibli – Ambasada Japonii w Warszawie 2015, 25 lat Jednostki Wojskowej GROM – Sejm RP w Warszawie 2015, Ptaki Rzadkie i Ginące – Złote Tarasy w Warszawie 2015, Pieces Project – Muzeum Włókiennictwa w Łodzi 2014, KRZY.WE – Wypieki Kultury w Warszawie 2013, ZVVYCIĘZCY – Instytut Pamięci Narodowej w Warszawie 2013, DEMONY – BWA we Wrocławiu 2012, Our Italian Inspiration – Auditorium al Duomo we Florencji 2012.


Tomasz Michalik

Tomasz Michalik
chief innovation officer w Insignii
Pasjonat nowoczesnej komunikacji zorientowanej na efekt, z 20-letnim doświadczeniem w branży marketingowej, prelegent, juror w konkursach branżowych, inwestor. Założyciel utytułowanej na polskim rynku agencji interaktywnej Insignia, skupionej na działaniach digital 360 st. (Faworyt Klientów w najnowszym raporcie „Media & Marketing Polska”). Założyciel Content House, pierwszego w Polsce produktu contentmarketingowego, spakietowanego i skierowanego do sektora MŚP. Twórca platformy Motiveo, zautomatyzowanego systemu motywacji handlowców działającego w modelu SaaS. Współzałożyciel popularnych w sieci magazynów SocialPress oraz Biznes Musi Sprzedawać. Budował strategie i prowadził działania marketingowe dla takich marek jak: Żywiec, Brackie, Strongbow, Amway, Snickers, Siemens, Bosch, Total, Konica-Minolta, Bonduelle, Michelin, Lays, Always, Rexona, Cif, Domestos, Alitalia, Intersport, Szlachetna Paczka, WWF, UNICEF.


www.pro4media.com.pl/ www.getresponse.pl Microsoft Surface
www.horizont.net/ www.foodservice24.pl
MMPONLINE MMP24